دلم گرفته !!
عاشقانه های من و تو
❤❤ しѺ√乇 ❤❤

 در مسیر کودکی تا بزرگسالی چه بلایی سرمون میاد که گاهی اینقدر سنگ می شیم ؟؟؟
از چه چیزی فاصله میگیرم که اوضاع مون قمر در عقرب میشه ؟

با عرض معذرت از اینکه به سنگ بی احترامی شد ... سنگ هم دلش میشکنه اما آدمها... بماند ..

میخواهم برایت تنهایی را معنی کنم!
در ساحل کنار دریا ایستاده ای ,
هوای سرد ,
صدای موج
انتظار انتظار انتظار
... ... به خودت می آیی ,
یادت می آید دیگر نه کسی است که از پشت بغلت کند ,
نه دستی که شانه هایت را بگیرد ,
نه صدای که قشنگ تر از صدای دریا باشد
اسم این تنهایی است


 

دلـم گـرفته است ...
نه اینـکه کسی کاری کرده باشد نه ...
من آنقدر آدم گریز شده ام که کسی کارش به اطراف من هم نمی رسد..
دلم گرفتـه است که آنچه هستم را نمی فهمند ...
و آنچه هستند را میپذیرم ...
و دنیـا هم به رویش نمی آورد این تنـاقض را ...

 
 


نظرات شما عزیزان:

باران
ساعت22:06---8 مهر 1391
چقدر تازگی دارد





این روزهایی که به امید امدن





کسی دلخوش نیستم....





وشبهایی که از نیامدنش دلگیر نمی شوم





بی کسی هم بدکسی نیست....
پاسخ: زیبا بود باران


باران
ساعت22:04---8 مهر 1391
چقدر تازگی دارد

این روزهایی که به امید امدن

کسی دلخوش نیستم....

وشبهایی که از نیامدنش دلگیر نمی شوم

بی کسی هم بدکسی نیست....


هستی دختر تنها بی همدم
ساعت21:59---8 مهر 1391
سلام وبلاگت زیباستپاسخ: ممنونم هستی جان

هستی دختر تنها بی همدم
ساعت21:58---8 مهر 1391
سلام وبلاگت زیباستپاسخ: نظر لطفته

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

شنبه 8 مهر 1391برچسب:, :: 14:55 :: نويسنده : احسان

درباره وبلاگ

تا شقایق هست زندگی باید کرد.
موضوعات
آرشيو وبلاگ
نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 845
بازدید کل : 7587
تعداد مطالب : 593
تعداد نظرات : 91
تعداد آنلاین : 1


IranSkin go Up
این صفحه را به اشتراک بگذارید