غروب
عاشقانه های من و تو
❤❤ しѺ√乇 ❤❤

 نگاه میکنم به دور تر
خیره شده ام به راه 
غروب هم رفتــــــــــ
من مانده ام مات و مبهوت 
به راهِ رفتنی که تو از آن عبور کردی

*
باز هم خورشید 
باز هم من 
و باز هم آن راه 
دوباره نگاه میکنم ... به راه 
به خودی که از من بیخود شد
این راه لعنتیِ که من نگاه میکنم 
برگشتی ندارد 
فقط رفتن مجاز است 
برگشت ممنوع .

احسان جاوید 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

یک شنبه 5 آذر 1391برچسب:, :: 22:5 :: نويسنده : احسان

درباره وبلاگ

تا شقایق هست زندگی باید کرد.
موضوعات
آرشيو وبلاگ
نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 72
بازدید ماه : 410
بازدید کل : 6730
تعداد مطالب : 593
تعداد نظرات : 91
تعداد آنلاین : 1


IranSkin go Up
این صفحه را به اشتراک بگذارید