مزرعه
عاشقانه های من و تو
❤❤ しѺ√乇 ❤❤

 در یک مزرعه ام 
افتاب هم غروب کرده 
من تنها در کنار یک کلبه 
با اندوه گذشته 
با تکیه بر تن پوسیده این کلبه 
زانو های خودم را بغل کرده ام 
به اندوه لحظات با هم بودنمان خیره مانده ام
چه میشد اگرلحظه ای درنگ میکردی
نمیدانم 
شاید ... من 
لیاقت ماندنِ کنار تو را نداشتم 

*
حجم سنگین تنهایی بر شانه هایم سنگینی میکند 
وکلبه ای که چهار تاق باز روی من خوابیده است 
و من همچنان اشک میریزم . . . 

شاعر احسان جاوید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

یک شنبه 5 آذر 1391برچسب:, :: 22:4 :: نويسنده : احسان

درباره وبلاگ

تا شقایق هست زندگی باید کرد.
موضوعات
آرشيو وبلاگ
نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 51
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 115
بازدید ماه : 453
بازدید کل : 6773
تعداد مطالب : 593
تعداد نظرات : 91
تعداد آنلاین : 1


IranSkin go Up
این صفحه را به اشتراک بگذارید