دلتنگی!
عاشقانه های من و تو
❤❤ しѺ√乇 ❤❤

 ز هم از تو گفتن تمام زندگيم ... نمي داني چقدر دلم برايت تنگ شده ... 

به هر جايي مي نگرم تو را مي بينم . مي خواهم خودم را و گذشته را 

فراموش کنم . بي هدف و سرگردان در ميان درياي نوميدي به دنبال 

روزنه ي اميدي مي گردم . 

مي دانم روزگاري نه چندان دور هنگاميکه شاد و خندان در کنار يار و 

همدمت با او از عشق و محبت سخن مي گويي ، تندبادي کتابي را برايت 

به ارمغان مي آورد . بر روي کتاب نوشته* نامه هاي دلتنگي * و چشماني 

که لبريز اشک است و تو را عاشقانه نگاه مي کند . يک لحظه مي 

گويي : اين چيست ؟ و اين زن کيست ؟ آه اي خداي من ... مگر مي شود 

تو مرا زخاطر برده باشي ؟! ... يار تو ندا سر مي دهد : چيست اين کتاب ؟ 

و تو باز مي کني غمنامه ي عمر مرا ... نامه هاي دلتنگي 

چه طوفاني در دلت بر پا مي شود ... به خاطرت مي آيد اين نگاه و اين 

اشک غم را ... زير لب زمزمه مي کني : اي خدا ! اين عزيز من است که 

روزگاري عاشقش بودم ... چه لحظه ي زيبايي ، اشک يک مرد هم 

تماشايي ست ... اين گل نرگس عمرم بود که پرپرش کردم ... در کنار تو 

نگارت اين شده سوالش : مرد من چرا خاموشي ؟ باز هم نگاه تو مي 

خواند خاطرات زمان آشنايي . دلبستن و در محبت و عشق هم گم 

گشتن . خدايا چه تقديري ... چه تقديري !؟! مي دانم که تمام وجودت صدا 

مي کند مرا : نرگسم ، گل من ، هيچکس تو نمي شوي براي من . تا ابد به 

ياد تو مي ماند اين دل من ... باز هم چشمانم تو را مي جويد و فرياد مي زند : 

تو که کردي فراموشم ... ز ياد بردي تو آغوشم ... منم آن آشناي تو ، گل تو 

، نرگس شب هاي تار تو ... بخوان غمنامه ي عمرم ... شده جانم فداي 

تو ... تو بودي همدم و يارم ... تو گفتي من وفادارم ... بهارم را خزان ديدم ... 

تو را با ديگران ديدم ... 

بگو با يار خود اين را : زني تنها نوشته نامه هاي درد و دلتنگي ... 

عجب ياري !!! کجا رفته وفاداري ... کجاست مهر تو و عشقت ؟! عجب يار 

وفاداري !!!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

دو شنبه 3 مهر 1391برچسب:, :: 14:15 :: نويسنده : احسان

درباره وبلاگ

تا شقایق هست زندگی باید کرد.
موضوعات
آرشيو وبلاگ
نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 123
بازدید هفته : 125
بازدید ماه : 962
بازدید کل : 7704
تعداد مطالب : 593
تعداد نظرات : 91
تعداد آنلاین : 1


IranSkin go Up
این صفحه را به اشتراک بگذارید