شب تنهایی
عاشقانه های من و تو
❤❤ しѺ√乇 ❤❤

 هیچکس با من نیست !…

مانده ام تا به چه اندیشه کنم…

مانده ام در قفس تنهایی…

در قفس میخوانم…

چه غریبانه شبی ست…

شب تنهایی من!…

 

عکس های عاشقانه Www.Pix98.CoM



نظرات شما عزیزان:

پرپــــرواز
ساعت14:39---11 مهر 1391
سلام. بهتون تبریک میگم

وبلاگ خیلی خوبی دارین من خیلی خوشم اومد میبینم شماها دوتا عاشقین امیدوارم همیشه عاشق بمونید

من با افتخار و بی هیچ توقعی لینکتون کردم.

بای
پاسخ:ممنونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, :: 14:22 :: نويسنده : احسان

درباره وبلاگ

تا شقایق هست زندگی باید کرد.
موضوعات
آرشيو وبلاگ
نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 196
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 198
بازدید ماه : 1035
بازدید کل : 7777
تعداد مطالب : 593
تعداد نظرات : 91
تعداد آنلاین : 1


IranSkin go Up
این صفحه را به اشتراک بگذارید