چگونه سوختن را نيک ميدانم
عاشقانه های من و تو
❤❤ しѺ√乇 ❤❤

 کلمات هرگز قادر نخواهند بود تا از احساس من 

نسبت به تو سخن گويند 

کلمات هرگز نمي توانند از حال من در فراق تو 

بنويسند 

باور ندارم که تو با من نيستي 

در بي تو بودن دل بي قرارم با واژه ي اشک و 

اندوه گره خورده است 

مرا ببين؛ 

ببين که چگونه زير سنگ قبر جدايي ودوري و 

فراق تو؛همه ي وجودم شکسته است 

خدايا؛چگونه ساختن با اين اندوه جاودانه رابه من 

بياموز؛ 

چگونه سوختن را نيک ميدانم

 



نظرات شما عزیزان:

شهر غم(شعرهای غمگین و احساسی مجید مقدم)
ساعت14:52---3 مهر 1391
سلام وب خوبی داری اگه مایل به تبادل لینک هستی منو با اسم
پاسخ:ممنونم لطف داری


پریسا
ساعت14:45---3 مهر 1391
سلام خوبی

وبت خیلی قشنگه

بیا تو انجمن کل کل عضو شو

فقط قصدمون از این انجمن یه خورده شادیه.

منتظرتمپاسخ:حتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

دو شنبه 3 مهر 1391برچسب:, :: 14:37 :: نويسنده : احسان

درباره وبلاگ

تا شقایق هست زندگی باید کرد.
موضوعات
آرشيو وبلاگ
نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 854
بازدید کل : 7596
تعداد مطالب : 593
تعداد نظرات : 91
تعداد آنلاین : 1


IranSkin go Up
این صفحه را به اشتراک بگذارید