تو را دوست ندارم
عاشقانه های من و تو
❤❤ しѺ√乇 ❤❤

 نه دوست ندارم 


تورا دوست ندارم، نه دوست ندارم 



اما هنگامي كه نيستي غمگينم 



و به آسمان آبي بالا سرت و اختراني كه تورا ميبينن رشك ميبرم 



تورا دوست ندارم، اما نميدانم چرا!! 



آنچه ميكني در نظرم بي همتا جلو ميكند 



بارها در تنهايي از خودم پرسيدم 



چرا آنهايي كه دوستشان دارم بيشتر شبيه تو نيستن؟؟؟ 



تورا دوست ندارم 



اما هنگامي كه نيستي از هر صدايي بيزارم 



حتي اگر صداي آنهايي باشد كه دوستشان دارم 



زيراصداي آنها طنين آهنگين صدا يت را در گوشم ميشكنند 



آه ميدانم دوست ندارم 



اما افسوس ديگران دل ساده ام را كمتر باور دارن 



و چه بسا به هنگام گذر ميبينم كه بر من ميخندن 



زيرا آشكارا مينگرند، نگاهم به دنبال توست
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

دو شنبه 3 مهر 1391برچسب:, :: 15:20 :: نويسنده : احسان

درباره وبلاگ

تا شقایق هست زندگی باید کرد.
موضوعات
آرشيو وبلاگ
نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 239
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 241
بازدید ماه : 1078
بازدید کل : 7820
تعداد مطالب : 593
تعداد نظرات : 91
تعداد آنلاین : 1


IranSkin go Up
این صفحه را به اشتراک بگذارید